donderdag 25 november 2010

my must haves

dit zijn mijn must haves:

dit is mijn favo must have omdat ik in de zomer of als de zon schijnt men zonnen bril ALTIJD op heb deze zonnebril heb ik gekocht in london ik zag heb toevallig hangen en had hem maar mee genomen en maar voor 9 pont !!!!!

dit is ook een heele erge favo van mij ik hou van armbandjes en al helemaal van leren bandjes en als er studs op zitten vind ik het al helemaal geweldig!!! die donker bruinen heb ik gekocht bij america today en die ligt bruinen heb ik geruild met een goede vriendin van mij zij kocht hem bij 1 van mijn favorieten winkels gekocht de six

en als derde must have mijn lipgloss ik gebruik hem bijna ieder dag,deze kocht ik ook in london mijn vader had hem aan mij gegeven voor 11 pond.

1 opmerking:

  1. Ik vind u zonnebril heel mooi!
    Leuke blog, ik volg je!
    bbyangelx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen